Lupta fără stres cu kilogramele în plus!

Lupta fără stres cu kilogramele în plus!

Fie că sunt doar câteva, fie că sunt mai multe, kilogramele în plus dau bătăi de cap celor mai multe persoane şi, mai ales, femeilor. Silueta mult dorită poate fi obţinută şi fără stresul pe care îl presupune orice dietă sau program de slăbit. Diferenţa o fac şapte trucuri, pe care dacă le urmezi, îţi va fi mult mai uşor să scapi de kilogramele care te chinuie.

  1. Salată în loc de prânz

În doar câteva minute poţi pregăti o salată minunată din legume proaspete şi proteine slabe în grăsimi, care poate înlocui cu brio un prânz. Nu este doar delicioasă şi te ajută la slăbit, dar salata contribuie şi la menţinerea stării de sănătate, întărind sistemul imunitar.

  1. Fără dressing-uri şi sosuri

Dressing-urile, maioneza, ketchup-ul şi orice alt sos conţin de cele mai multe ori o cantitate mare de calorii, dar şi de grăsimi saturate, cu alte cuvinte duşmanii siluetei mult visate.

  1. Evită bomba de calorii din lichide

La această categorie intră sucurile (mai ales cele carbogazoase), cafeaua, diverse tipuri de ceai. Acestea dăunează grav siluetei tale! Le poţi înlocui cu apă plată, care te ajută să te hidratezi şi este importantă în detoxifiere.

  1. Renunţă la ascensor

Ştim cu toţii că mişcarea este foarte importantă în lupta cu kilogramele în plus şi în menţinerea stării de sănătate. Timpul însă de multe ori nu ne permite să mergem la sală. Putem să renunţăm la ascensor, optând pentru urcatul scărilor pe jos vei face mişcare şi vei arde calorii.

  1. Atenţie la etichete

Alături de ceea ce conţine un produs alimentar, pe etichetă este notat şi numărul de calorii. Fiind atentă la ceea ce scrie pe etichetă, vei putea evita produse bogate în calorii, dar şi pe cele care au aditivi periculoşi pentru sănătate.

  1. Limitează consumul de carbohidraţi

Pâine, paste, cartofi. Toate acestea sunt exemple de carbohidraţi. În anumite limite, sunt benefici, având în vedere că oferă un plus de energie. Înjumătăţi-ţi porţiile pe care le consumaţi de obicei şi totul va fi bine. În plus, aveţi grijă să nu combinaţi produsele care conţin carbohidraţi!

  1. Gustările cu adevărat sănătoase

Când simţi că îţi pierzi energia, că nu mai poţi lucra sau că îţi scade glicemia, consumă alune sau nuci. Acestea sunt bogate în grăsimi nesaturate, excepţionale pentru organismul tău. Ai grijă să ai întotdeauna la tine astfel de produse şi vei putea înlocui ronţăielile din timpul zilei, cum sunt covrigii sau orice alt produs din făinoase, care nu fac altceva decât să îţi creeze doar pe moment senzaţia de saţietate, pentru ca mai târziu să revină foamea.

Vezi si...